Gzd_erclk Bebeğim bütün gün mememde bıktım artık.. Uyumak için sadece mememe ihtiyacı var ama bu beni çok yoruyor ve daha 52 günlük ilerisini hiç düşünemiyorum. Ne yapmam gerekiyor nasıl vazgeçiricem? Daha erken mi ya da ?
Annakarenina_19 Gzd_erclk bence tadını çıkarın elbet bırakacak hem şu an çok küçük kendini anne karnında zannediyor tek dünyası meme onu mahrum bırakmayın
Annakarenina_19 Papatya2636 aynen ben mesela sallamaya hiç alıştırmadim emerek uyuyor hangisi daha kötü bilemiyorum 😑