Oglumun kan testinde süt alerjisi cıktı..Karın ağrısı siskinlik yasıyordu…Belirti olarak sadece bunlar vardı….Ben de süt ürünlerini tüketmedim…Ama cocugum son 3 gündür hic yatamıyor…Sürekli dönüyor bir türlü uykuya dalamıyor…Karnı ağrıdıgı icin poposu üstte yatıyor…Böyle bir alerji olabilirmi…En son kendi sütümden de süphelendim…Laktoz intoleransı mı diye..