Merhaba kızlar 26 mayista kusma şikayetim vs vardı kanımda enfeksiyon crp yüksek çıktı doktor emzirdigim için süte geçer diye ağır antibiyotik veremedi aksef yazdı onu kullandım. Normalde o zaman adetime 15 gün vardı ama benim kanamam başladı ve 1 gün sürdü koyu lekelenme oldu genelde.
Sonra antibiyotik bitti iyiydim geçtiğimiz pazar tekrar ateş kusma ishal çok agirlastim tekrar kan verdim crp tam düşmemiş yine yüksekti ağır kullanmadığım için yeterli gelmemiş doktor tekrar 7 günlük aksef yazdı. Salı günü başladım bugün yine pembe kanamam geldi ve adetime yine 15 gün görünüyor şu an adet gibi de değil gerçi anlayamıyorum ilaçtan mi böyle oluyor 🤷🏻♀️ kullanan böyle durumla karşılaşan var mı
(Gebelik testi hep yapıldı kanımda çıkmıyor bu arada)