Mslakn benim kızım 6 aylık 4 aylıktan beri arı sütlü pirinç unu mamasını kullanıyorum sulandırılmış şekilde biberonla içiyor hiçbir formül mamayı istemedi çok denedim öğürdü ama arı mamayı beğendi kilo alımı gayet iyi ek gıda da alıyor maşallah öneririm arı mamayı gece mamasıda güzel