biranne_ akışına bırakın şimdilik, kreşteki öğretmeni ile de görüşün. Oradaki çocuklardan birinden öğrenmiş olma olasılığı yüksek.
Benim kızçe de kreşe başladıktan sonra -yom -yom konuşmaya başladı. Normalde çok güzel konuşur artık ege ağzıyla konuşmaya başladı😃