Kizlar bisey sormak istiyorum carsamba adet gunumdu kan verdim mr ckilcej diye beta hcg bakti doktor .4.74 cikmisti varla yok arası dedi 2 gunde bir kan vermen gerekiyor dedi kadin dogumcuya git dedi bugun evde gebelik testi yaptim asiri silik cikti ama insan baktiginda beli oluyor demem su normal kadin doguma mi gidicem yoksa kadin dogum gebeyemi randevu bulunmuyor bende gebe polikinligine aldim kuzenim diyor bkmaz normal kadon dogumcuya gitmen gerek deyip duuryor normalde gebe polikinlihi bakmiyor mu