Astral Sizin bebeklerinizde de var mıydı 3 aylık olduk geçmedi çokta önemli değil sağlıklı olsunda ama ilerde büyüdüğünde kendisi takar diye geçsin istiyorum
Gok01 Astral vardı kızımın göz kapında ve ensesin de bundna daha büyüktü. Doktoru hiç önemsememişti kendiliğinden geçecek dedi şuan 21 aylık hiç kalmadı. Ara ara ağladığında daha çok kızarır korkmayın ama zamanla gidiyor
Teemo07 Astral benim oglumda da vardı. Agladıgında daha da belirginleşirdi. Suan 14 aylık, artık yok.
Hlyslh Astral aynı yerde aynısı kaddr aynısından oğlumda da var. Doktoru doğum lekesi geçer dedi. Göz doktoru da geçer dedi. Ben de hiç düşünmüyorum artık.
ikikizannesi Astral gul deniyor buna bnm kizlarimda vardi gecti suan oglumda var 5 aylik ensesinde onunda gecmedi henuz zamanla gecer kizlarimin ayni sekilde gozlerindeydi ayni yerde