Oğlum 14 aylık oldu. Atak gerileme dönemleri çok zorlu geçse de geri kalan zamanda çok rahat uyur şimdi. 1 aydır gündüz hiç sıkıntı yok bir buçuk saatten 2 uykuyu çok rahat uyuyor gece 1i 2 yi geçiyor uyuması. Gece uyanmıyordu şimdi gece uyumaz oldu. Tek uyku denedim iki gün çok dayanamadı gibi ya çok erken yatacak ki erken kalkar diye korkuyorum.