Oktay0122 kuzeyalii doğumdan itibaren d vitamini ve biogai sindirim sistemi için kullanıyoruz doktorumun tavsiyesiyle
kuzeyalii Oktay0122 Aile sağlığında ki hemşiremiz başlaması lazım demişti.Bende sormuştum bana 15. günde başlanması uygun dedi.
Oktay0122 kuzeyalii doktorum bana doğduğu andan itibaren baslatti tabi siz kendi doktorunuzla ilerleyin ❤️