Kızlar selam 3 ay önce doğum yaptım bn ogluma.. salı günü adetim iki gün gecikti test yaptım idrarda hemen pozitif çıktı gittim özelde test verdim 100 çıktı yani pozitif… Neyse bugün başka bı klinikte tanıdığım vi doktorda HCG verdim tekrardan 0.20 çıktı doktoruum gebelik yok dedi.. ki adette olmadım henüz… Bundan 12 gün önce de ztnnertesi gün hapı almıştım omu engel oldu bilmiyorum.. doktorum tarlusal verdi iç dedi çünkü ne USG de ne kanda gebelik yok bu nedenle oluyor kızlar kimyasal olmuş olabilir mi