GamzeDerinBekli Kızlar merhaba 22 günlük bebeğim Var sol göğsünde kiraz kadar bir sertlik ele geliyor başına gelen var mı internete baktığımda normal olduğu yazıyor ay kontrolünü beklesem mi acile gitsem mi bilemedim
Boncuk-anne GamzeDerinBekli acile gitmene gerek yok canım kendiliğinden geçiyor bi kaç ayda. Sıkma ve ovalama sakın
Fairymom GamzeDerinBekli süt birikiyor canım senin hormonların sütünle bebeğe geçiyor geçici bir durum elleme
Aysgllylcn GamzeDerinBekli kendi geçicek canım benim kızımdada oldu hatta atletine sıvı akıyodu sütmüş anneden geçen bir hormandan kaynaklıymış doktorumuz öyle demişti ve sonra geçti hiç olmadı
GamzeDerinBekli Boncuk-anne Çok teşekkür ederim canım 1.02 kere ne olduğunu anlamak için ovaladım inşallah bir şey olmaz
Elasmom06 Benim kızım 14 aylık onda da var. Acil ertesi gün doktorumuza götürdük normal dedi. Ama sakın masaj yapmayın ovalamayın dedi.
Mucizegebelik Canım sut durması olabilir göğsünü ovmadın mi bebegin. Her gün düzenli ovmak gerekirmiş biz zeytinyagiyla ovuyoruz
GamzeDerinBekli Mucizegebelik Çok teşekkür ederim kızlar gerçekten içimi rahatlattınız Allah hepimizin yavrularına sağlık sıhhat versin