Merhaba arkadaşlar 7 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim doktor kesenin etrafında kanama var düşük tehliken var dedi ve progestan verdi. Fitil dedi ama eczanede hap olarak da kullanılıyor dedi kafam karıştı. Nasıl kullanılıyor bilen var mı bide günde iki kere yazmış doktor. Aynı zamanda kızımı emziriyorum emzirirken kullanan oldu mu bi sıkıntı olmaz inşallah