PembePelikan Merhaba arkadaşlar Yorum yapmak istediğimde ekran kararıyor ve mesaj kutusu görünmüyor dünden beri bu sorunla karşılaşıyorum Görsel de eklicem şimdi
NurY PembePelikan eğer yorum yazdıktan sonra oluyorsa yorumu göndermediginiz için oluyordur bizde de oluyor çünkü
neslicanben PembePelikan bazen bana da oluyor ekranı yukarı doğru kaydırınca mesaj bölümü geliyor bi denermisin belki senin de öyle oluyordur
PembePelikan neslicanben evet oluyor bazen ama çoğu zaman olmuyor.. şimdi birkaç deneme yaptıktan sonra size cevap yazabildim mesela
PembePelikan Busragokceberra bazen yukarıya çıkıp mesaj kutusunu görüp yazıyorum ama çoğu zaman tam tıklayacağım zaman kayboluyor
Busragokceberra PembePelikan Ara sıra bende de oluyor ama ben forumda çok kaldığımdam kaynaklandığını düşünüyorum
PembePelikan Busragokceberra ben tam tersi çok az giriyorum her seferinde de bu sorunla karşılaşıyorum