Gnc27 Merhabalar 34 Gün önce sezeryan doğum yaptım ..kanamalarım az az geliyordu ama son 2-3 gündür kırmızı renginde geliyor ve öncekine göre daha fazla ?bunnormal mi acaba ?azalması gerekmiyor mu ?
elmasalkaraman Normal canım benimde öyle oldu sıkıntı yapmana gerek yok ara ara azalıp tekrar çoğalabiliyor
Alpaslanveannesi Yaa benim de az az kahverengi geliyordu ve hatta akıntıya dönüyor gibiydi, son 3 gündür kırmızı kırmızı geliyor ve 38. günümdeyim, ne zaman bitecek sıkıldım :(