Pelineyy Kızlar dünden beri oğlumda cok sıvı ishal ve istahsızlık mevcut. Öncesinde kusma ile basladı. O bitti ishal simdide yemiyor. Agzına attıgım herşeyde öğrüyor. Üsütmüs ama yememesine cok üzülüyorum. Önerisi olan var mı?