Hellomoto ikinci doz bexsero zorlamıştı oğlumu. en yüksek 38.5 oldu, ateş düşürücüyü düzenli verince 3. güne bi şeyi kalmadı. menenjit mi önemli aşı değilmiş ayrıca? eşiniz fazla kıyımsız bence ki benim eşim de öyle hiç kıyamıyo. ama menenjit devletin aşı programına alınması gereken önemli bi aşı hele ki bu kadar yabancı uyruklu, aşısız insanlar varken aramızda. bir de doktorumuz, eğer kreşe/anaokuluna vermeyi düşünüyosanız ben mutlaka tavsiye ediyorum demişti.