Benanneoldum sakinleş önce güzel anne 🥰 annelik hepimiz için ayrı zorlukta ve güzellikte. bak hepsi geçti. şimdi evladınla vakit geçirme zamanı. 9 ayı atlattık en güzel yerinde yavrunun en güzel anladını depresyonda geçirerek kaçırmak istemezsin değil mi? o kokusunu çek bol bol içine, tut ellerini yavrunun ve konuş onunla içinde ne varsa seni mutsuzluğa sürükleyen aksın gitsin. bu anlarını bir daha geri getiremeyeceğiz. inan yüzlercesi var bizlerin yerinde anne olabilmek için uğraşan. eşin ve ailenden destek al, dışarı çık yavrunu birazcık ailenden birine bırakıp. ben de depresyona girer gibi oldum direk dışarı çıkardıklar. inan geçecek hepsi 🥰