29 aylık oğlum önce bir klozer fobisi vardi onu aştık ama simdi çişinin yarısını tuvalete yapiyor yarısını altina yapiyor.yani kendinden biseyin düştüğünü anlayinca tutuyor hepsini yapmıyor ve bu durum krize döndü oraya yapmam die ağlıyor o kadar fazla tuttuki artık bezi bağladım son raddede.bide yaninda ben varken asla yapmiyor ben banyodan çıkıyorum öyle yapıyor ama işte hepsini yapmıyor malesef kalani ya altina yapiyor yada tutuyor.