Oglum 2 bucuk yasinda Dun aksam bir akrabamizin çocuğuyla oynarken o ara tam göremedim mutfağa gitmiştim oglum birden ağlamaya başladı koştum baktım ayağını tutuyordu ellemeye çalıştım ilk elletmedi acil durum kitleri oluyor cocuk için olanı ondan sürdüm ağrıyan ayaginin her yerine. Cok ağladı ama sakinleşince oynamaya devam etti Bi süre topalladi sonra sonra yatmak istedugi icin uyuttum ama ayak bileginde şişlik morluk yok sabahtan beri hiç ağrıyor diye göstermedi keyfide yerinde ama düz yürüdüğü zaman ayağı aksiyor biraz böyle bisey başına gelen varmi