Deletedmom0023 tabi ya o zamanlar en azından oyun oynuyorlar birşeylerle oylayabiliyor insan. Siz anlatınca sanki ben yazmışım da bebeğimi anlatmışım gibi hissettim. Bebeğim daha 13 günlükken babam gile gitmiştim gün boyu uyku girmemişti gözlerine taa ki gece 12'ye kadar. 12'de uyudu tamamdır dedim bende uyudum gece 2'de bi uyandı ki susturmak ne mümkün. Gazını çıkardım, karnını doyurdum bana mısın demedi ağlıyor da ağlıyor. Ara ara sakinleşiyodu bi dahaaa. İnanır mısnız gece 2'den başladı taa ki öğlen 2'ye kadar ben resmen ayakta uyuyodum. Çok yaşadık böyle hem o uykusuydu hem biz. Hâlâ da gündüz uyumaz pek. Bişey diyecem Fitil denediniz mi hiç? Biz doktor önerisiyle fitil veriyoduk gece çok huysuz olup uyumadiginda uyuyordu. Ama haftada ancak 2 kez veriyodum. Size Doktorunuz daha iyi bilgi verir.cok şükür baya iyi gelmisti o fitil.ayyy kusura bakmayın çok yazdım ama benle aynı şeyleri yasayan birini görünce yalniz olmadığınızı anlatmak istedim. üstelik siz hala yaşıyorsunuz allah kolaylık versin