mislinabebek canım benim önerin için çok sağol kurtuldum gibi birşey saçlarımı kestirdim kendi saçımı kızıma traş köpüğü ile fayda buldum kendime de linçleyecekler belki anneler ama kendlmw de gaz yağı kullandım ever biraz zorlandım ama sonuç olarak bitti 3 gün sonra da ikimize tekrardan pranit bi ilacı kullandım şükür iyiyiz elimle de temizledim kızımın saçlarını zor olsa da bitti gibi duruyor umarım daha da gelmez çünkü saçlarım çok uzundu şimdi kısacık 😔