Merhabalar. Oğlum 4 aylık ve saadece mamayla besleniyor. Yavas yavaş tadımlara baslamak istiyorum çokmu erken sizce. Dün çok az yogurt tattirmak istedik çok iştahla yedi korkuyorumda bisey olurmu diye sizlere danismak istedim. Buyuklerimize kalsa yavastan verki ilerde herseyi yesin ayirt etmesin vs diyorlar zatende.