Kızım 6 aylık şuan ilk 3 ay gaz sancısı yüzünden uyumadik 4. Aya girdiğimizde gaz sancılarımız bitti şükür uyku problemimizde çözülmüştü akşam 10 da uyur sabah 9 da kalkardı ancak şu 2 haftadan beri uyku yok gözleri kapalı ağlıyor sallamadan uyumuyor sallama durunca kendini beşiğine ayaklarını vura vura uyandiriyor. Diş desem görünürde dişide çıkmadi çok huysuz böyle olup durumu düzelen var mi?