durusuveannesi Kızlar bebeklerinizin tırnaklarını nasıl kesiyorsunuz bebeğim ayakta sallayınca uyuyor bırakınca uyanıyor sadece uykusunda kesebiliyoruz onun için de çok derin dalması gerekiyor. Sürekli yüzünü yoluyor 😩
Fenty durusuveannesi 4 senedir uykusunda kesiyorum aşırı huylanıyor gülesi geliyor hiç kestirmiyor yatınca daldığı zaman daha rahat.
Ucansupurge durusuveannesi 9 aylik kızım 40i çıktığından beri ben keserim önüme otururtuyorum çıtçıt makasla kesiyorum gülüyorum keserken böylelikle stres yaşamıyor. Oyun oynuyormuş gibi yapıyorum☺️ Ayaklar bazen sıkıntı oluyor tepiniyor😂 gün içinde kestirtmezse akşam banyodan sonra mayisiyor o zaman kesiyorum
Dondurmalikahve durusuveannesi 2,5 yaşına kadar uykusunda kestim uyurken bile dakikalar sürüyodu şimdi uyanıkken kesiyorum yine kolay olmuyor
Wanderlust durusuveannesi dogdugundan beri uyanikken keserim. Kendisi gelir sakince bakar keserken dogdugundan beri boyle ilerledigim icin belki de alisti bilemiyorum hic uykusunda denemedim