Merhaba bazı sıkıntılardan dolayı 3-4 defa emzirmeyi kestim kızım beni sadwce sabahlar arada bir emiyor birde gün içinde aütüm olsun diye denemediğim kalmadı hurma humana galaktako damla su hoşaf ıssırgan otu incir dut kurusu hepsini yaptım ama be olursa olsun 3-4 saatte anca 30 cc çıkıyor kızım zaten mama yiyor 3 saatte bir mamadan önce emziriyorum 2 dk emiyor zaten sağarken de 2 dk a iki gögsümden 30 cc çıkıyor napsam basıl arttırdam ya 20 gün sonra da ile baslıcam