MAK_080922_ 2. Gün bende bu göbek gitmez içerse bebek unuttular diyordum hem gülüp hem ağlıyordum 😂 Şuan 26. Gündeyim miniciiik bir göbek kaldı çooook su içiyorum bol bol emziriyorum birde yemend içmene dikkat et süt yapar mantığıyla abur cubur tatlı yemek.. Doktorum artık korse takabilrisin dedi şimdi korse alıcam inşallah baya toparlanır diye düşünüyorum bi 40 çıksın sporu sorucam ne zaman başlayabilriim diye sporla desteklemek şart bir gerçek.. İlk doğumum normaldi ordan minicik bir ayva göbeğim kalmıştı tam spora başlayacaktım ki hamile kaldım pandemi derken göbeği eritemeden üstüne yeni göbek ekledim😂