Kızlar merhaba dün 14 günlük kontrolümüz vardı bebeğim meme almıyor sütümü sağarak veriyorum günde 1-2 kere de mama ile destekliyorum. Doğum kilosu 2540 idi sonradan 3 günlük kontrolünde 2480 çıktı dün ise 2840 çıktı yani 12 günde 360 gram falan almış sanırım ebe beni çok korkuttu çok az kilo alımı diye. Ne yapmalıyım sütüm de güzel aslında ama bebeğim memeyi kabul etmiyor Eds, şırınga, silikon uç denemediğim kalmadı 5 dk kalıyor en fazla memede. İşin garibi biberonu da çok zor alıyor nasıl besleyeceğimi şaşırdım artık. Önerilerinize açığım