smaktroll aslında beslenme hep sorunluydu ama hep böyle az az sık sık yedirerek mamayı da memeyi de şimdi ek gıdayı da bu şekilde ilerledim hep, aslında şu an düşünüyorum mesela biberonla da emerken emiyor 2 yudum yuttuktan sonra ağzını açıyor böyle fark ediyorum yani biberon hala ağzındayken tekrar emmeye başlıyor, ben de düzgün bir doktora götürmek istiyorum ama henüz gidemedik, nazar değmesin birkaç gündür biberon emmese de yemeğini güzel giyiyor 🧿 bilemedim sorun var mı yok mu, mesela şimdi emerken biraz emiyor ama sonrasında böyle sadece ağzını hareket ettiriyor emmiyor bu da ona bağlı bir sorun mu bilmiyorum hep böyleydi aslında, hiç aklıma dudak bağı gibi bir şey gelmemişti