ikikizannesi Selma_q hastalik derecesinde degil ancak isi geregi bayanlarla ic ice kiskaniyorum ama tolere ediyoruz cunku esimde ayni sekilde cok korumaci ve kiskanc bna karsi hayati zindan edecek olcude olmamali aklinda olmayanin aklina koyarsiniz fazla belli edip didiklemeyin
Deletedmom115 Selma_q Kıskanmak güzel bir şey ama ilerisi sorun çıkarır. Her şeyi kararında yapmak lazım.
Meryemmtemev Selma_q onu sıkacak kadar kararlarına karışacak kadar degil oda bende kıskancızdır cizgilerimiz var
Emsa Evlenmedn once cok kiskanirim diye dusunuyodum evlendim nadir kiskaniyorum oda beni arada kiskanir belli etmez ztn az istiyor insan belli etsin fln diye ama iste bilmiyorum birbirimizin kisknachi harektler yapmiyoruz herakde 😁
Happybaby2 Selma_q ah ben ama artık karar verdim bu konuda geri çekeceğim kendimi insan eşine ne kadar güvensede kadın olarak kurguluyoruz kafamızda olan bana oluyo yani piskolojik olarak
AsilDorukAnnesi Selma_q hemde çokk. Ama bu kadar kıskançlığın karşı tarafı yalana ittiğini düşünüyorum. Maalesef engel olamıyorum kendime 🤷🏼♀️
Zeydaneymen Selma_q benimde eşim aşırı derecede kıskanç sürekli değil ama bazen gerçekten çok bunaltıyor. Eşime baka baka bende kıskanç oldum onun kadar değil ama bir alt kademedeyim😀