Merhaba kızlar nasılsınız ? Benim kızım 5ay 23 günlük bir hafta önce ateşimiz ve burun akıntımız vardı 4 gün sonunda ateşimiz geçti çok şükür dişten dedi doktor ama şuanda bogazımızda balgam var ve kusma yada başka şekilde çıkaramadığı için bebeğim sürekli öksürüyor ne yapabilirim lütfen yardım eder misiniz ?