Kızlar arkadaşımın oglunun 2 yaş doğum günü var sadece cafe de pasta kesilecek bende lcw dan penye alt üst takım aldım kapri ve tişört 3 çiftte çorap herşey çok pahalı alınmıyor bu aldıklarım bile ucuz degil hayat şartları malum keske olsa da daha fazla şeyler alsam çok sık görüşmeyiz kendisiyle ama yan yana geldik mi samimiyiz çok sizce yeterli olur mu