Woman35 ben size detaylı yazmak istiyorum çünkü o süreçten ben de geçtim kafam çok karışmıştı.
Tadımlara 5 aylıkken başladım. 3 gün kuralına uyamadım (sabırsızım) ama dikkat ettim zaten benim bebeğimin bir şeye alerjisi varsa hemen ağzının kenarı kızarıyordu.
Kabak, havuç, patates, soğan, yoğurt, elma, armut, muz, avokado ve yumurta (yumurta ilk verdiğimde alerji, 3 gün sonra tekrar verdim bişey olmadı) denedim.
Hafif pütürlü çorba, irmikli kahvaltı, tam yulaf unlu kahvaltılar denedim.
Çoğunu sevmedi. (Olabilir, tekrar sunmak gerekiyor) Sadece yoğurt sevdiğinden eminim bu arada.
Sonra ayva (alerji), çilek, domates, yenidünya, erik , şeftali hepsinden tattırdım. çok az miktarda tattırıp emin oluyorum sonra yediriyorum ama yine de çok az.
Yediklerine zeytinyağı koyuyorum genelde bir de ilikli kemik suyu ile tarhana çorbası yapıyorum.
Aslında süreci iyi götürdüğümüzün düşünüyorum (1 kez kabız oldu ve çok ağladı, o zamandan beri sabah ilk önce 1 çay kaşığı zeytinyağı içiriyorum ki yine tıkanmasın) toplamda 1 çay bardağı olacak kadar yiyor. Fazla yemiyor. Yoğurt, meyve ve tarhana çorbası seviyor. (Muz ve patatesi de sevdi ama kabız olduğu için onları az veriyorum)
Bunların dışında da bizim yediklerimizi yemek istiyor. 1 ay kadar daha bekleyip kendi yemeklerimizden vereceğim (tuz ve baharatı azaltarak tabiki)
Haftaya kuzu kıyma ve kuzu pirzola deneyeceğiz bakalım sevecek mi 😇
Avokadolu kahvaltılar hazırladım hep ama sevmiyor, yoğurt+yumurta sarısı+bebe bisküvisi ya da
İrmik+yumurta sarısı+pekmez+lor
Bu kahvaltıları seviyor.