Suzi-12 benim de 17 aylık olmak üzere oğlum. Havalar sıcak ama bne yine de dışarı çıkarıyorum, yanıma meyve alıyorum serin serin 😂 kamelyada yanıma oturtup meyve veriyorum, o sırada yakıcı güneşi biraz atlatmış oluyoruz, sonra koşmaca market gezmece🤭 günlük en az dört beş saat dışarıda kalıyoruz çok mutlu oluyor dışarıda. Kumda falan oynuyor ben de yanıma termosa çay yapıp alıyorum. Termosa çorbasını alıp dışarıda yediriyorum öyle de iyi oluyor daha iştahlı yiyor. Ekran hiç yok, bir ara yemeğini yesin sırf diye açıyordum ama baktım hem ekrana bakıyor hem de yemiyor🤷🏻♀️ madem yemeyeceksin niye açıyorum ki dedim 😂😂 tüm düzenim ona göre uykusu kahvaltısı rutin işlerini halledip atıyoruz kendimizi sokağa, bu arada evi sorarsan ev perişan, ev yıkık, ev ağlıyor 😂