ceybug Kızlar bebegimb3.5 aylik bugün ellerinden tutunca kendini bana doğru getirdi yatırınca ağlamaya başladı sevdi galiba oturur pozisyonu kaynanam yapma alışır ağlar sürekli diyo ne yapiyim sizce
Badeninannesi1 ceybug ben 3 aylıktan bu yana yapıyorum hem kafasını dik turmasına hem oturmaya hazırlık oluyor her gün 3-5 kez yaptırmak iyi gelir
Tubaucak Doktorumuz her muayene de oyle yapiyor . Bende arasira oyle yapiyorum cunku basini kontrol etmesine yardimci bir hareket bu
ceybug Tubaucak eli ve bileğinden kavriyorum sadece elini tutmuyorum bırakınca ağlamaya başlıyor sevmismidir sizce daha erken mi bu hareket icin
Tubaucak Tubaucak tavsiyem oyle oturunca cok tutmaman yonunde agliyorsa da yuz ustu cevir hafif masaj yap dikkatini dagit . Ve gaz varsa eger bebekte o hareket rahatsiz ediyor yatinca