Baharrrr06 2-3saatte bir teklif ediyorum. Bu saat aralığı yediği miktara göre de değişiyor, eğer iyi yediyse 3saati buluyo diğer öğünü verdiğim saat. Ama bikaç kaşık alıp bıraktıysa emziriyorum, diğer öğünü 1saat snra veriyorum. gündüz uykumuz hiç yok diyebilirim. Emerek uyuduğu için en fazla yarım saat uyuyo(eğer yarım saat uyursa havalara uçuyorum çok uyudu die) bazen emziriyorum 5-10dk tam beşiğine bırakırken uyanıyo bu sefer uykusu daha erken geliyo mızmızlanmaya baslıyo. Açıkcası bi düzenimiz yok malesef, duruma göre ayarlamaya çalışıyorum😖Ama meyvesini yoğurdunu çorbasını muhallebisini ona göre gün içine yayıyorum her öğünde birini vermeye calısıyorum