Bebeğim 5 aylık (Düzenlenen 3 buçuk)
Belirtiler; kusma, mukuslu kaka, gaz sancısı
Dün alerji testi yaptırdık ve inek sütü alerjisi çıktı. Doktor 6 ay diyet yapıp geleceksin dedi, kontole gelecek miyim dedim, hayır dedi , bu çok uzun bir süreç değil mi? 6 ayda kontrol edilmez mi? Elime yenilmeyecekler diye bir liste verdi yarım sayfa. Çok soru sorma şansım olmadı çünkü sorduklarimi bile geçiştirdi çok yoğundu. Bölgede tek olunca bir şey de diyemiyorum ama aklıma takılanları yazicam lütfen gerçekten bilenler yardımcı olsun 🙏🙏🙏
Paketli gıdalardan yenebilecek icilebilicek hiçbir şey yok mu ? Dışarda ne yiyorsunuz ? Çok fazla şehir dışı yapıyoruz evimden ayrı kalıyorum neler yapabilirim ? Paketli gıdaları okuyarak verilen listede yazanlar içinde yoksa yiyemiyor muyuz ? Kafam çok karışık. Gerçekten bu işi bilen annelerden yardım, öneri istiyorum. Hatta online doktor tavsiyesi de olabilir. Demir damlası, d vitamini, probiyotik , ağrı kesici ateş düşürücü markaları farkeder mi? Doktora sordum etmez dedi ama burda eder diye okumuştum yorumlarda. Doktora güven diyebilecekler için şimdiden söyleyeyim 5 dk bile sürmedi görüşmemiz içim rahat değil. Cümleleri toparlarken bile zorlanıyorum kafama takılan çok şey var.