Dunya-bebek
Merhaba🍀 öncelikle kendini hiç bir zaman suclu hissetme. Sen elinden gelenin fazlasını yapmissin emzirmek icin cok çabalamıssın. Lohusalık cok ayri bir dünya ki sana bunu fazlasıyla cevrende yasatmıs! Ama sana nacizane fikrim kimse senin yerine cocugun adına karar veremez vermemeli! Onun annesi sensin, senden iyisi onun için olamaz. Emzir emzirme . Sensin karar mekanizması. Calısan bir kadınsın ayakları üzerinde duran. Ben en cok şu sozune takıldım ‘ annem oğullarının cocugu diye karışmadı’ ne demek oğullarının cocugu. Pardon da🫣 kayınvalideniz siz istediğiniz ölcüde size yardımcı olmalı bebeğinizle aranizdaki bagı zedeleyemez. Ten tene temas bidaha kolay kolay ilk günkü gibi yogun yasanmıyor malesef. Her anın kıymetini bilin.