Tugcedgn benimki de öyleydi öncelikle uyanık klm süresini 15 er dk uzatmaya çalışın yani 1. Uykuya 2 saatte geçti 2.uykuya 2.15 3.uykuya 2.30 saat sonra gibi ve her uyandığında tekrar uyutun tekrsr uyuttunuz 5 dk sonra kalktı sorun değil en az 6 jafta bu şekilde uugulayın uykuları uzamaya başlayacaktır ben bu şekilde uzattım gündüz uykusu 2 uykuya düşünce daha rahat ettim bazen tek uykuyu 80 dk uyudu bazen 2 uykuyuda 80 dk uyudu bu yöntem de şu var şu an uykusu 30 dk ya uzattığınız 2 katı kadar uyuyo anca benim ki genelde 40,45 dk uyurdu şimdi 80,90 dknuyuyor yine 40 dkndan sonra kalktığı oluyor hemen uyutuyorum bi o kadar daha uyumaya devam ediyor alışınca zaten heöen dönüyor uykuyo döngüden çıkmadığı üçin kısa uyuyor aslında tekrsr uyumak için desteğe ihtiyaç duyuyor ben de youtube bi uyku danışmanı vdeo da anlatmış ordan görüp uyguladım bunu sizde bi bakın isterseniz felaket uykuları diye geçiyor bu