Merhaba canım anneler oğlum 8 ay 24 günlük sabah beşikten aldım yanımda emzirerek uyuttum benim de gözüm dalmış ve ağlamasına aynı zamanda küt sesine uyandım hiç böyle dalmazdım nasıl oldu anlayamadım çok panik oldum korktum ağlaması katıla katıla ve iç çekerek devam etti elini yüzünü yıkadım eşimi aradım geldi işten hastaneye gittik 2 saat müşahade de tuttular küçük olduğu için radyasyona uğramasın istedi doktor acilden giriş yaptık bu arada bakan acil doktoruydu. Sol kol eklem yeri biraz mor sol kafasının ön tarafı biraz şiş. 8.30 da oldu olay saat 12 de 20 dk anca uyudu normal davranışında bir şey yok yedi emdi emekleyip oynaması da gayet normal. Ben hiç iyi değilim ve kendimi çok suçluyorum öyle korktum ki sanki yetersiz ve düşüncesiz davranan biriyim. Yardımcı olur musunuz böyle bir şey umarım yaşayan yoktur yaşayan varsa da nasıl bi yol izleyelim bilemedim çıkmazda gibiyim inanılmaz kötü hissediyorum.😪😪😪