alptoyyy daha önce bulaşık bezi kullanıyordum ama midem bulandı, şimdi hiçbir şey kullanmıyorum. Bir tek kızımın tabağı çatalı bir de tencereleri yıkadığım için tezgahın damlalıklı yerini kullanıyorum, yetiyor, süzülünce de kurulayıp kaldırıyorum. Böylece mutfağım da toplu kalıyor hep