Kızım daha küçükken kafasında baya konak vardı. Zeytinyağıyla temizlemeye çalıştım baya bir temizlenmiştide. Kızım şuan 9,5 aylık saçları uzadığı için dibindeki konakları farketmemiştim. Ön kısımlarında hala konak var kuru haldeler elimle kazıyınca dökülüyor kendiliğindende döküldü bazısı. Zamanla kendiliğinden geçer mi ? Yoksa zeytinyağı ile temizlemeli miyim ? Saçı olduğu için zeytinyağı bulaştırmak istemiyorum. Napsam bilemedim