Canım anneler 8 aylık bir kız bebeğim var kızımın gündüz uykulari düzenli gun içinde 4 saat uyku yapıyor 3 uyku şeklinde geçen ay ikişer saateb iki uyku yapıyordu şimdi üçe çıktık tekrar sabahları 6 da bazen 7 de uyanıyor gün içi uyku saatlerine kalkış saatine göre ayarlıyorum fakat uykuya yatınca 2 saatten fazla uyumak istiyor o yüzden uyanmalarini ben yaptırıyorum çünkü bıraksam neredeyse her uykusunda iki saatten fazla uyuyacak böyle olunca da geceleri uyanıp uyanık kalmak istiyor o yüzden şuan 4 saat yeterli geliyo kizima uyandırma yaparak yanlış bişey mi yapıyorum bilemiyorum bazen aklıma takılıyor gündüz ilk uykusunu 2 sonraki iki uykusunu 1 er saag yapıyor genel olarak ben uyandiriyorum kızım acaba uykuyu cook mu seviyor bilemiyorum 🙊 geceleri de bazen saat başı bazen iki saatte bir uyanıp emen bir bebek.. fikirlerinizi bekliyorum bu şekilde yapan annelerde varsa yorumlarını beklerim