sidre 32 günlük sezaryenliyim kanamam hiç kesilmedi arada azadı sonrası artarak devam etti sizlerde böyle olan var mı doktora gittiniz mi normal mi cevaplarsanız sevinirim
Durudefneannesi sidre bende 12 gün oldu doğum yapalı az az geliyordu bugün pıhtıli sekilde geldi çok korktum neden acaba
Durudefneannesi Dunaaaa benim de ilk başlarda yok gibiydi kahverengi akıntı gibiydi dün biraz iş yapayım dedim eğildim kalktım aanki adet olmuşum gibi ağrılı kırmızı kanamam var ve pıhtıli bayram olduğu için dr da gidemiyorum korktum tedirgin oldum
Dunaaaa Durudefneannesi regl olmuş olabilirsiniz ben kontrole gittigimde doktor sordu regl oldun mu diye daha lohusa kanamam bitmedi dedim demek ki regl beklenen bir şey..herkeste farklı olabiliyormuş ama bayramdan sonra gidersiniz