azra22 Merhabalar 🌸 hanimlar, sezaryan sonrası 1 kere kontrole gittim, doktor yine gel demedi, 40 gün sonrada kontrol olmuyor mu? sormayi unuttum doktora
Azraada58 azra22 ah sende azraymışsın yeni farkettim 🥰 kızımın ismine artık aşırı bi sevgi iceriyorum başkalarında da duydugumda analık işte 😃
irva azra22 40 sonrası yine gel demişti ama gitmedim.Doğum yapalı 19 ay oldu.Smear testimi yaptırdım ama başka yerde.
Sedacyln azra22 bende ilk bir hafta sonra gittim sonra gel dedi ama iyileştiğim için gitmedim hiç 4 ay oldu doğum yapalı gitmedim iyimi yaptım kötümü bilmiyorum
Sedacyln Azraada58 ilk bebeğim o kadar zor zamanlar geçirdimki adapte olamadım bir süre ev kalabalık psikolojik olarak çöktüm falan derken kendimi iyi hissedincede gitmedim canım. Smear testi artık yapılmazmı gidip yaptırsam
Senem_turp35 Azraada58 smear genellikle ne icin aliniyo yas siniri varmi ben ilk sezeryanda hic bir sekilde cagrilnadim kontrolede gitmedim 2 yasinda oglum var 2 ncide ise 7 ay olcak dogum yapali bana gelin kontrole diyen olmadi smear testide hic bir sekilde yapilmadi cikolata kistim var bi bu kadar ( yaşım ise 21) 😊😊
BuseBlt azra22 bana 40 sonrası gel dememisyi üçüncü gün bebeği kontrole gittiğimizde gitmiştim onun dışında çağırmadı
Azraada58 Sedacyln cok iyi anlıyorum seni yapılır kuzum neden yapılmasın git yaptır imkanın varsa allah korusun kötü bişe falan olmasın bu tarz şeyleri ihmal etme sonucta kadınız 6 ayda bir kontrol şart
Sedacyln Azraada58 haklısın canım hiç hastaneye gitme huyum yok taki acil bişe olana kadar😩 ama gidicem ihmal etmicem
Azraada58 azra22 azralar cok cilveli oluyor bizimki herkeze gülümsüyor 😊 şansları bahtlarıda güzel olsun tüm bebişlerin insallah 🙏
mavilimorcicek41 azra22 40 gün sonra kontrole çağırdı canım 5.gün su geçirmez bantı çıkarmak için çağırdı o zaman söylemişti
babymore kızlar ben de kontrole gitmeyi düşünmüyorum. rahime bakmasından korkuyorum. yani alttan muayeneden hala korkuyorum. aşırı gerekli bi şey mi? smear testi ne ki tam olarak
Azraada58 babymore canım smear allah korusun kötü bişey var mı yok mu ona bakıyolar smear testi icin mecburen catala cıkıyosun 5 dakkalık bişey icin korkma her kadının 6 ay ve ya en fazla senede bir yaptırması lazım