Egemom21 benimde bebeğim prematüre 7,5 aylık 6. Ayın sonunda basladık ek gıdaya daha yeni tadımlar bitti. Öncelikle dondurulmuş hiçbir sebze ve meyveyi vermeyin kendi buzluğunuzda dahi olsa. Benim tattırdıklarım, havuç, kabak, patates, bezelye, enginar, balkabağı. Sebze olarak 3 gün kuralı ile bunları tattık. Şu an enginarın zamanı geçti ama diğerlerini alıp tattırabilirsiniz şu an mevsimi. Sonra meyve verdim şeftali ve kayısı. Çünkü başka bir meyve yok şu an mevsimi olan. Sonra yoğurt verdim sonra yumurta sarısı ve lor peyniri. Hepsi bittikten sonra artık öğünlerine salatalık, elma, karpuz vs ekledim gün içinde öyle eline tutuşturuyorum. Artık kahvaltıya başlayacağız. Bir de avokado tattırabilirsiniz meyveye geçerken ben bulamadım henüz ama onuda her gün yemesi lazım kahvaltıda baslayacağım.