Erguvn dolulukla çok alakası yok bence göğsün bende ilk dolu olursa oluyo Bossa olmuyor diyordum ama her ikisinde de var çok sık emiyor benim oğlum benimkiler şuan boş boş mesela bir tek gece emmeye kalktığında hafif dolmuş oluyor oda uzun süre emmedigi için. İlk dolduğu zamanlar elimi vuramazdim o kadar dolu olurdu ki küçük olduğu için de çok ememezdi. Bu yüzden sağ gogsum yırtıldı hep. Karnımda bir tane bile çatlak yırtık yok ama sağ memem iptal mor mor yırtık bildiğin😂😂😂