Sdr123456 ikisinin de farklı kolaylıkları var. Mama işi 5 dakika. Yapıp veriyorsun, içiyor bitiyor. Memede dakikalarca kalıyor. Çok daha fazla zaman ayırılması gereken bir şey. Mamayı dışarıda hemen veriyorsun, meme vermek için ya emzirme örtüsüyle cebelleşiyorsun ya emzirme odası arıyorsun.
İlk bebeğim mama meme gitti çok daha kolaydı, ikinci sadece meme.
Ama mamanın hem maddi külfeti çok fazla, hem sürekli biberon yıka sıcak su ayarla.
Memede süt varsa mama vermezdim ben olsam.