Biprensannesig Merhaba az önce sosyal medyada birnin videosunda gördüm belediyeyi arayıp bebek pakedi talep ediyormussun daha once alan varmı acaba ?
tineanigra Biprensannesig Bursa’da değilim ama bizim belediyenin de var herhangi bir başvuru yapmadık nüfus tan bilgi gidiyormuş ona göre getiriyorlarmış kendileri aradı bizi müsatiseniz geliyoruz diye
Zlm Biprensannesig bizim burdada var bende bı yere kayıt olamadım 3 aylık olunca onlar getirdi Ümraniye’deyim ben
jd16 Biprensannesig kesin bir bilgi öğrenirsen yine buraya yazar mısın? Ben de Bursada’yım, burda bekleyeyim :)
Prensesminik42 Biprensannesig konya var nüfusu müdürlüğü söylemiş eşim başvurdu alt açma seti ile peluş bataniye getirdiler Selçuklu belediyesi Karatay belediyesi 5li zıbın takımı dalin top bataniye bez getirmiş kardeşim karatay tarafında oturuyor ondan biliyorum
Biprensannesig jd16 ben ogrendım hatta aradım beledıyeyı bılgılerımı aldı kapattı gelırmı glmzmi bilmiyorum :)
Biprensannesig Cerenimmmmm evet bursa buyuk sehırbeledıyesını aradım 153 bilgileri veriyorsunuz 2 bcuk aylık suan
Cerenimmmmm Biprensannesig aa öyle mi bende ariyim bakalım benimki de 3 aylık . Güle güle kullansın bebişiniz inşallah
Seymagil Biprensannesig 11 ay önce bize.de bunun aynısından verdiler. Hiç birini kullanmadım 😂 sadece kundak ve mendilleri 🥲 bez pişik yapmıştı olduğu gibi attım. Kıyafetlerinde ağzı yüzü biyerdeydi kötü duruyordu. Sizinki de öyle mi ? 😅
Cerenimmmmm Biprensannesig bende aradım şimdi . Şuanda proje de yenilikler yapılıyor dedi başvuru almıyorlarmış yani bize yok 😀
Biprensannesig Cerenimmmmm aaaa gordugunuz gbı ben daha bes gun once basvurdum bana bısey demedıler cok sasırdım
Cerenimmmmm Biprensannesig benim doğum tarihimi ve TC mi istediler verdim . Şuanda yok dediler projede daha dediler 😀 sen 153 ü mü aradın yoksa bağlı olduğun belediyeyi mi