Kuzeyin_annesii kızım 20 aylık. Kahvaltıdan sonra her gün ayrı bi etkinlik yapmaya çalışıyoruz. Bitkisel jöle, kinetik kum, bakliyatları karıştırdığımız un. Bunların içine dinazor kurbağa vs saklıyoruz, kaptan kaba aktarıyoruz gbi gbi. Sonra havuz faslı başlıyo😂 orda su oyuncaklarıyla oynuyo biraz. Çıkınca atıştrmalık yiyo. Sonra oyuncaklarıyla oynuyoruz saat 11 gbi de parka çıkıyoruz uyku vaktine kadar kalıyoruz.
Öğlen uykusundan sonra yemek yiyo. Biraz kendi kendine oyalanıyo. Ve akşam parkı postası başlıyo😂 16.00 gbi parka gidiyoruz biraz arkadalarıyla oynuyo eve dönüp banyo yapıyoruz. Cırtlı etkinlik kitaplarını çok seviyo, genel olarak kitap okumayı çok seviyo kızım. Mutfak aldık onunla epey vakit geçiriyo. Ve ben ev işlerini yaparken bana yardım ediyo. Bu şekilde bizim rutinimiz