Alyanisaninanasi emekleme yok emekleme pozisyonu alıp direkt yüz üstü yatıyor
Bana bize tutunup kalkmak istiyor kalkmak için ağlıyor ama adım atmıyor
Parmak uçlarına basıyor canı isterse düz basıp adım atıyor
Ek gıda da herşeyi yiyor tuzlu şekerli haricinde
Anne baba nenenne dede mama meme vb konuşma çabası var
Emeklemek bir gelişim belirtisi değil ama olacak mı acaba yani bilmiyorum merak ediyorum ahahah
poposunun üstünde her istediğini almak için gider
Yatarken bi anda kalkar oturur arkamı döndüğümde
Yerde yatarken bıraktığım gibi sabit kalmaz koltukların altına girip ağlar ahhah
Daha şuan aklıma gelmeyenler de var
Bu ara da alttan 2 diş çıktı 7 aylıkken başka gelen giden yok 🫣